13 stycznia 2016

0.0 - Prolog

Zaproszenie! 
19 grudnia Książę León Verdas oficjalnie kończy 18 lat.
Z tej właśnie okazji Król Jorge Verdas, z dalekiej dynastii Blanco ogłasza, iż poszukiwana jest dla jego syna wybranka.
W imieniu Królewskiej Rodziny Serdecznie Zapraszamy każdą mieszankę królestwa do wzięcia udziału w Wielkim Naborze.
Jak wiadomo, od wieków to właśnie w ten sposób dziedzic wybiera przyszłą Królową krainy Brillante*
Dalsze objaśnienia, regulamin, zasady oraz zgłoszenie znajdują się w kopercie.

K.K.B


*Kraina Brillante - z hiszpańskiego La Tierra Brillante - Jasna Kraina. W opowiadaniu Brillante będzie nazwą własną, nietłumaczoną i niedosłowną.


Heej! No tak... Więc przybywam z niezapowiadanym prologiem. :D
 Nowe opowiadanie! 👏 :D
Piszcie, jak wam się podoba i czy mam je kontynuować. A także czy dalej publikować to poprzednie. :)
Następny rozdział przepowiadam na środę. 
A teraz trzymajcie się i papa! :*

PS. Domyślił się ktoś inicjałów? Są mega banalne i bez znaczenia, ale najwyżej pod następnym rozdziałem wyjaśnię. ;)
PS2. Nie pamiętam co xD Jak sobie przypomnę, to zedytuję :D

2 komentarze:

  1. super i czekam na kolejne
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog wspaniały. I co to znaczy K.K.B? Za bystra to ja nie jestem.
    Fajnie by było, gdybyś kontynuowała tamtą historię:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszych działań.
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic